_Toc385425337
جدول شماره ۱-۲: نظریههای مرتبط با حمل و نقل شهری از ۱۹۸۰ تا کنون ۲۱
جدول شماره ۲-۲: اصول و معیارهای شهر پایدار از دیدگاه ویلر ۲۶
جدول شماره۳-۲: اهداف حمل و نقل پایدار ۳۶
جدول شماره۴-۲: اهداف و شاخصهای پیشنهادی مؤسسهی سیاست حمل و نقلی ویکتوریا ( Litman,2010) 37
جدول شماره ۵-۲: سیاستهای عمدهی حمل و نقل پایدار ۴۰
جدول شماره۶-۲: شاخصهای حمل و نقل پایدار ارائه شده توسط برخی سازمانهای بینالمللی معتبر ۴۸
جدول شماره۷-۲: شاخصهای حمل و نقل پایدار در هر سه بعد اجتماعی –اقتصادی و زیستمحیطی ۵۰
جدول شماره ۸-۲ : خلاصه مطالعات انجام گرفته در زمینه قابلیت پیادهسازی به تفکیک جامعه آماری، مؤلفههای محیطی مورد استفاده و نوع سنجش ۵۷
جدول شماره ۹-۲ : جمعبندی مؤلفهها و شاخصهای مورد استفاده در مطالعات مرتبط با سنجش قابلیت پیادهسازی ۶۰
جدول شماره ۱-۳ : تعیین ارزش معیارها و گزینهها نسبت به یکدیگر توسط نظر کارشناسان ۸۰
جدول شماره ۲-۳ : راهبردهای چهارگانه بر اساس تحلیل SWOT 85
جدول شماره ۳-۳ : امتیاز میزان جذابیت هر عامل ۸۹
جدول شماره ۱-۴: روند رشد جمعیت شهر نیشابور ۹۴
جدول شماره ۲-۴: مشخصات معابر شهر نیشابور ( سال ۱۳۹۰) ۱۰۰
جدول شماره ۳-۴: هدف از سفر در سطح شهر نیشابور ( ۱۳۸۹) ۱۰۱
جدول شماره ۴-۴ : مبدأ و مقصد خطوط اتوبوس رانی وضع موجود نیشابور ( سال ۱۳۹۰) ۱۰۳
جدول شماره ۴-۵ : اطلاعات خطوط تاکسیرانی شهر نیشابور ( سال ۱۳۹۰) ۱۰۵
جدول شماره ۶-۴ : ویژگیهای پیادهسازی عمده شهر نیشابور ۱۰۹
جدول شماره ۷-۴ : تعیین ارزش معیارها و گزینهها نسبت به یکدیگر توسط نظر کارشناسان ۱۱۵
جدول شماره ۸-۴ : نقاط قوت پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۱۹
جدول شماره ۹-۴ : نقاط ضعف پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۲۰
جدول شماره ۱۰-۴ : فرصتهای پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۲۱
جدول شماره ۱۱-۴ : تهدیدهای پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۲۲
جدول شماره ۱۲-۴ : ماتریس نهایی مقایسه زوجی زیر معیارهای بعد اجتماعی ۱۲۷
جدول شماره ۱۳-۴ : ماتریس نهایی مقایسه زوجی زیرمعیارهای بعد اقتصادی ۱۲۸
جدول شماره ۱۴-۴ : ماتریس نهایی مقایسه زوجی زیرمعیارهای بعد زیستمحیطی ۱۲۹
جدول شماره ۱۵-۴ : تعیین امتیاز نهایی گزینهها ۱۳۱
جدول شماره ۱۶-۴ : امتیاز هر یک از گزینهها در ارتباط با معیارها ۱۳۳
جدول شماره ۱۷-۴: ماتریس عوامل داخلی پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۴۶
جدول شماره ۱۸-۴: ماتریس عوامل خارجی پیادهسازی در شهر نیشابور ۱۴۸
جدول شماره ۱۹-۴ : ماتریس برنامه ریزی راهبردی کمی QSPM پیادهسازی نیشابور ۱۵۳
جدول شماره ۲۰-۴ : تعیین اولویت راهبردهای WT پیادهسازی در نیشابور با بهره گرفتن از تکنیک QSPM 169
جدول شماره ۱-۵ : معیارها و زیرمعیارها ( شاخصهای ) حمل و نقل پایدار نیشابور ۱۷۶
فهرست نمودارها
نمودار شماره ۱-۱: فرایند تحقیق حاضر ۹
نمودار شماره ۱-۲ : چارچوب نظری تحقیق حاضر ۵۳
نمودار شماره ۱-۳: روش تحقیق مورد استفاده در تحقیق حاضر ۷۲
نمودار شماره ۲-۳: فرایند تحقیق حاضر با جزئیات بیشتر به صورت شماتیک ۷۷
نمودار شماره ۳-۳ : فرایند تصمیم گیری گروهی به کمک AHP 82
نمودار شماره ۴-۳ : مراحل انجام تحلیل و تعیین راهبرد از طریق روش SWOT 86
نمودار شماره ۱-۴: درخت سلسله تصمیم برای شناسایی شیوههای حمل و نقل پایدار نیشابور ۱۱۴
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
نمودار شماره ۲-۴ : میزان ضریب اهمیت زیر معیارهای بعد اجتماعی ۱۲۷
نمودار شماره ۳-۴ میزان ضریب اهمیت زیر معیارهای بعد اقتصادی ۱۲۹
نمودار شماره ۴-۴: میزان ضریب اهمیت زیر معیارهای بعد زیستمحیطی ۱۳۰