عبادی، رحیم .(۱۳۸۲). فناوری اطلاعات و آموزش و پرورش. تهران: مؤسسه فرهنگی هنری منادی تربیت.
غدیری، زهرا؛ عقیقی، محمد .(۱۳۸۸). آگاهی و ضایت بیمه شدگان: کاربرد فناوری اطلاعات در نظام تامین اجتماعی. رفاه اجتماعی؛ ۹ (۳۲): ۱۶۳-۱۷۷٫
قلی پور، آرین؛ رسولی، هاتف .(۱۳۹۰). اثر فناوری اطلاعات بر رفتار سازمانی: تأثیر پست الکترونیکی بر ارزیابی استادان از دانشجویان. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات; ۳ (۷) :۱۱۵-۱۳۲٫
کیوی وکامپنهود،(۱۳۸۸)، روش تحقیق در علوم اجتماعی، ترجمه عبدالحسین نیک گهر،انتشارات توتیا.
گریسون، دی، آر؛ اندرسون، تری .(۱۳۸۴). یادگیری الکترونیکی در قرن بیست و یک (مبانی نظری و عملی). ترجمه اسماعیل زارعی زوارکی و سعید صفایی و موحد، تهران: انتشارات علوم و فنون.
گیوریان، حسن؛ دیندار فرکوش، فیروز؛”مدیریت و اخلاق سازمانی“،تهران: انتشارات پیک جهان، ۱۳۹۰٫
محسنی، منوچهر .(۱۳۸۰). جامعه شناسی جامعه اطلاعاتی. تهران: دیدار.
محمدی، ف .(۱۳۸۱). شناخت فناوری اطلاعات. مجله تکنولوژی آموزشی، دوره ۱۸٫
مرامی، علیرضا. (۱۳۷۸). بررسی مقایسه ای مفهوم عدالت ( از دیدگاه مطهری ، شریعتی ، سید قطب). تهران: انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی.
مقدسی، حمید؛ شیخ طاهری ، عباس .(۱۳۷۸). ساختار سازمانی بخش مدیریت اطلاعات بهداشتی، ارائه یک الگوی جدید برای بیمارستان های ایران. مجله پایش؛ ۷ (۲):۱۴۰-۱۲۹٫
مهداد، علی؛ طباخ عشقی، یاسمین؛ مهدی زادگان، ایران .(۱۳۹۰). مقایسه عدالت سازمانی ادراک شده و میل به بروز خشونت در محیط کار بر پایه متغیرهای جمعیت شناختی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی.
نعامی، عبدالزهرا و پیریایی، صالحه، (۱۳۹۰)، رابطه ابعاد انگیزش شغلی خودتعیینکنندگی با اشتیاق شغلی در کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان، فصلنامه مشاوره شغلی و سازمانی، دوره دوم، شماره ۹، صص ۴۱-۲۳٫
هرسی، پاول؛ بلانچارد، کنت ( ۱۳۷۳ ). ترجمه علی علاقه بند ، مدیریت رفتار سازمانی ؛ تهران: انتشارات امیرکبیر.
فهرست منابع انگلیسی:
Beaudry, A., & Pinsonneault, A. (2005). Understanding user responses to information technology: A coping model of user adaptation. MIS Quarterly, 29(3), 493–۵۲۴٫
Bell, S. J., & Menguc, B. (2002)« The employee – organization relationship , organizational citizenship behaviors, and superior service quality»,Journal of retailing, 78, 131-146.
Colquitt, J.A., Conlon, D.E., Wesson, M.J., Porter, C.O.L.H. and Ng, K.Y.(2001), “Justice at the millennium”, a meta-analytic review of 25 years of organizational justice research”, Journal of Applied Psychology, Vol. 86 No. 3, pp424-45.
Cropanzano, R. and Greenberg, J. (1997),“Progress in organizational justice. Tunneling through the maze” , In I.T. Robertson And C. L. Cooper (Eds.) International Review Of Industrial And Organizational Psychology, No 12, pp 317-372.
Deci, E.L., & Ryan, R. M. (2000). The “what” and “why” of goal pursuits: Human needs and the self – determination of behavior. Psychological Inguiry, 11, 227-268.
Eisenberger, R. et. al. (1986). Perceived organizational support. Journal of Applied Psychology, 71, 500-507.
Ferent, C., Gagne, M., & Austin, S. (2010). When does quality of relationships with coworkers predict burnout over time? The moderating role of work motivation. Journal of organizational behavior. 31(8), 1163.
Folger, R., & Cropanzano, R. (2009). Organizational justice and human resource management. Sage, Thousand Oaks, CA..
Greenberg, J. (1990). Organizational justice: Yesterday, today and tomorrow. Journal of Management, 16, 399-432.
Ingham, M.K. (2008) Citizenship, support, and fit: Exploring the generalizability of these concepts to the occupational domain, PhD Dissertation, Temple University.
Job involvement, and intrinsic motivation. The Thesis of Ph.D. of Philosophy in Psychology, University of Florida.
Kanfer, R. (1990) . motivation theory and industrial and organizational psychology. In handbook of industrial psychology, Dennett, et al: consulting psychologist press, 35-725.
Muhammad HASHIM, Asfandyar YOUSAF, Muhammad JEHANGIR, Samiullah KHAN, Noor-ul-HADI,(2012), The impact of Management Information System on the Overall Performance and Efficiency of the Workforce of the Accountant General (Peshawar): A Research Base Study, International Journal of Academic Research in Accounting, Finance and Management Sciences, Volume 2, Issue 2 (2012), ISSN: 2225-8329.
Parker, S.L., Jimmieson, N. L., & Amiot, C. E. (2010). Self – determination as a moderator of demands and control: Implications for employee strain and engagement. Journal of Vocational Behavior. 76, 52-67.
Rich, B. L. (2006). Job engagement: construct validation and relationships with job satisfaction,
Settoon, R. P. & Bennett, N. & Liden, R. L. (1996). Social exchange in organization: Perceived organizational support, leader-member exchange, and employee reciprocity. Journal of Applied Psychology, 81, 219-227.
Shanock, S. & Eisenberger, R. (2006). When Supervisors feel supported: Relationships with subordinates’ perceived supervisor support, perceived organizational support and performance. Journal of Applied Psychology, 91, 689-695.
Tatumn, b.c., eberlin, .r., kottraba,c.and bradbery,t . (2003),“Leadership, decision making, and justice organizational, management decision“, vol41, No.10, pp 1006-1016.
Vallerand, R. J. (1997). Toward a hierarchichal model of intrinsic and extrinsic motivation. In M. P. Zanna (Ed), Advances in experimental social psychology. 29, 271-360.
Walker, W. A. (2002). A partial test of the vallerand hierarchical model of intrinsic and extrinsic motivation. The Thesis of Ph.D of Philosophy. University of Houston.
پیوست ها و ضمائم
به نام خدا
ضمن عرض سلام و آرزوی موفقیت،
همان طور که مستحضرید حمایت سازمانی ادراک شده، عدالت توزیعی، فنآوری اطلاعات و انگیزش شغلی کارکنان به عنوان فاکتورهای مهم و حیاتی در شرکت ها و سازمان هاست، لذا پرسشنامه ی حاضر با عنوان (بررسی نقش حمایت سازمانی ادراک شده، عدالت توزیعی و انگیزش شغلی کارکنان بر واکنش به فنآوری اطلاعات نوین درسازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران) در قالب پژوهش دانشگاهی طراحی شده است. خواهشمند است با توجه به تجارب ارزنده ی خویش با دقت به پرسش های مطرح شده پاسخ داده وگزینه های مورد نظر را علامت بزنید. این پرسشنامه بدون نام بوده و پاسخ ها کاملاً محرمانه می باشند و به طور صرف در آزمون فرضیه ها به کار برده می شوند.
قبلاً از وقتی که صرف تکمیل این پرسشنامه می فرمائید و از این که هیچ پرسشی را بدون پاسخ نخواهیدگذاشت، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.
در صورتی که علاقمند به دریافت یافته های تحقیق باشید، E-mail خود را اعلام فرمائید؟
باتشکر فراوان
مرضیه خسروی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت
سؤالات جمعیت شناختی:
الف) جنسیت: مرد□ زن□ .
ب) سن: کمتر از ۲۵ سال□ ۲۶ تا ۳۰ سال□ ۳۱ تا ۳۵ سال□ ۳۶ تا ۴۰ سال□ بالاتر از ۴۰ سال□.
پایان نامه های انجام شده درباره بررسی نقش حمایت سازمانی ادراک شده، عدالت توزیعی و … – منابع مورد نیاز برای مقاله و پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین