تایید
حقوق و مزایای پرداختی
۶۲/۰
۸۱/۰
۱
۰۰/۰
تایید
سلامت نظام استخدامی
۷۱/۰
۶۷/۰
۶۳/۰
۱
۰۰/۰
تایید
عدالت سازمانی
۸۶/۰
۵۴/۰
۵۵/۰
۵۴/۰
۱
۰۰/۰
تایید
فرضیه فرعی اول:
بین عدالت سازمانی با میزان کنترل و نظارت در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود ندارد.
بین عدالت سازمانی با میزان کنترل و نظارت در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود دارد.
بر اساس نتایج به دست آمده در جدول (۴-۹) ضریب همبستگی پیرسون بین عدالت سازمانی با میزان کنترل و نظارت ۸۶/۰بدست آمده است. به دلیل اینکه مقدار بدست آمده مثبت است به این معنی است که تغییرات دو متغیر به طور هم جهت اتفاق می افتد یعنی با افزایش در هر متغیر، متغیر دیگر نیز افزایش می یابد.همچنین سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ می باشد. به عبارتی بین عدالت سازمانی با میزان کنترل و نظارت رابطه معناداری وجود دارد.بنابراین با توجه به ضریب همبستگی و سطح معناداری می توان فرعی اول را تایید کرد بدین معنا بین عدالت سازمانی با میزان کنترل و نظارت در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود دارد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فرضیه فرعی دوم:
بین عدالت سازمانی با شفافیت فرایندها و رویههای کاری وانحصار وظیفه در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود ندارد.
بین عدالت سازمانی با شفافیت فرایندها و رویههای کاری وانحصار وظیفه در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود دارد.
بر اساس نتایج به دست آمده در جدول (۴-۹) ضریب همبستگی پیرسون بین عدالت سازمانی با شفافیت فرایندها و رویههای کاری وانحصار وظیفه ۵۴/۰بدست آمده است. به دلیل اینکه مقدار بدست آمده مثبت است به این معنی است که تغییرات دو متغیر به طور هم جهت اتفاق می افتد یعنی با افزایش در هر متغیر، متغیر دیگر نیز افزایش می یابد.همچنین سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ می باشد. به عبارتی بین عدالت سازمانی با شفافیت فرایندها و رویههای کاری وانحصار وظیفه رابطه معناداری وجود دارد.بنابراین با توجه به ضریب همبستگی و سطح معناداری می توان فرعی دوم را تایید کرد بدین معنا بین عدالت سازمانی با میزان کنترل و نظارت در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود دارد.
فرضیه فرعی سوم:
بین عدالت سازمانی با حقوق و مزایای پرداختی در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود ندارد.
بین عدالت سازمانی با حقوق و مزایای پرداختی در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود دارد.
بر اساس نتایج به دست آمده در جدول (۴-۹) ضریب همبستگی پیرسون بین عدالت سازمانی با حقوق و مزایای پرداختی ۵۵/۰بدست آمده است. به دلیل اینکه مقدار بدست آمده مثبت است به این معنی است که تغییرات دو متغیر به طور هم جهت اتفاق می افتد یعنی با افزایش در هر متغیر، متغیر دیگر نیز افزایش می یابد. همچنین سطح معناداری کمتر از ۰۵/۰ می باشد. به عبارتی بین عدالت سازمانی با حقوق و مزایای پرداختی رابطه معناداری وجود دارد.بنابراین با توجه به ضریب همبستگی و سطح معناداری می توان فرضیه فرعی سوم را تایید کرد بدین معنا که بین عدالت سازمانی با حقوق و مزایای پرداختی در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود دارد.
فرضیه فرعی چهارم:
بین عدالت سازمانی با سلامت نظام استخدامی در کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمین رابطه معناری وجود دارد.