ایوبی, محمد حسین. (۱۳۹۳). مدیریت فروش در دوران رکود بازار. تهران: ماهنامه علمی – تخصصی فن آوری سیمان.
آذر , عادل و رجب زاده , علی. (۱۳۸۱). تصمیم گیری کاربردی. تهران: نگاه دانش.
آذر, عادل و فرجی, حجت. (۱۳۸۶ ). علم مدیریت فازی. تهران : موسسه کتاب مهربان نشر.
بانک مرکزی، (۱۳۹۲). خلاصهی تحول اقتصادی کشور درسال ۱۳۹۲، www.cbi.ir/simplelist/12597.aspx
بختیار زاده , بختیار. (۱۳۸۸). بررسی علل و ریشه های بحران اقتصادی امریکا و اائه راهکارها. بررسی های بازرگانی،(۳۸), ۵۸-۵۰٫
پارسا نهاد , مجید. (۱۳۹۲). رتبه بندی شرکت های منتخب صنعت فولاد استان مازندران از نظر میزان تولید پایدار با بهره گرفتن از تکنیک FVIKOR ، پایان نامه منتشرنشده کارشناسی ارشد، دانشگاه مازندارن، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، رشته مدیریت صنعتی(تولید).
پیرس, جان و رابینسون, ریچارد برادن. (۱۳۹۲). مدیریت راهبردی (برنامه ریزی، اجرا و کنترل). تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
تهرانی , رضا. (۱۳۹۱). مدیریت مالی (نسخه سوم ). تهران: نگاه دانش.
حاجی آبادی, فاطمه. (۱۳۹۱). ارزیابی و رتبه بندی تامین کنندگان شرکت دیزل سنگین ایران(دسا)در مدیریت زنجیره تامین سبز، پایان نامه کارشناسی ارشد منتشر نشده، دانشگاه مازندران، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، مدیریت صنعتی (تولید).
حق شناس کاشانی , فریده و سعیدی, نیما. (۱۳۹۰). رتبه بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری صنعت فرش کشور با روش تاپسیس فازی. مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین, سال اول, ۹۲-۷۵٫
درگی, پرویز. (۱۳۸۶). مباحث و موضوعات مدیریت بازاریابی با نگرش بازار ایران (نسخه دوم). تهران: رسا.
دری , بهروز و حمزه ای , احسان. (۱۳۸۷). تعیین استراتژی پاسخ به ریسک در مدیریت ریسک به وسیله ی تکنیک ANP(مطالعه موردی: پروژه ی توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی). مدیریت صنعتی, دوره ۲(شماره ۴), ۹۲-۷۵٫
رحمان سرشت , حسین. (۱۳۸۳). مدیریت راهبردی در اندیشه نظریه پردازان (نسخه اول). تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی.
رحمان سرشت, حسین؛ حساس یگانه, یحیی و فلاح شمس, میرفیض. (۱۳۹۲). راهبردهای احیا و عملکرد تجاری در شرایط رکود اقتصادی. مطالعات مدیریت راهبردی, شماره ۱۵, ۳۵-۱۵٫
رشیدی, حسن و رحمانی, رشیدی. (۱۳۹۲). برند و تأثیر آن بر وفاداری مشتری. مجله اقتصادی, ۱۰, ۸۰-۶۵٫
رضوانی , حمیدرضا. (۱۳۹۰). روش تحقیق در مدیریت (جلد دوم ). تهران: مهربان نشر.
رضوانی, حمیدرضا. (۱۳۸۹). برنامه ریزی استراتژیک کاربردی. تهران: مهربان نشر.
روستا , احمد؛ ونوس, داور و ابراهیمی , عبدالحمید. (۱۳۸۹). مدیریت بازرایابی (نسخه چهاردهم ). تهران: سمت.
زبردست , اسفندیار. (۱۳۸۹). کاربرد فرایند تحلیل سلسه مراتبی در برنامه ریزی شهری و منطقه ای، پایگاه نشریات الکترونیکی دانشگاه تهران ، هنرهای زیبا، سال چهاردهم، شماره ۱۰٫
سرفرازیان, حسین. (۱۳۸۸). سودمندی تازه ترین تکنیک تحقیقات بازار برای ترسیم رکود اقتصادی جهانی. فصلنامه توسعه مهندسی بازار، ۷, ص. ۶٫
طاهرپور کلانتری , حبیب الله و طیبی طلوع , احمد. (۱۳۸۹). رابطه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) با عملکرد. چشم انداز مدیریت بازرگانی, ص. ۱۰۹-۱۲۲٫
عالم تبریز , اکبر و باقر زاده آذر , محمد. (۱۳۸۸). مدل تصمیم گیری فرایند تحلیل شبکه ای فازی برای گزینش تامین کننده راهبردی. فصنامه پژوهش های بازرگانی, ۵۴, ۸۶-۵۷٫
عرفانی , ابراهیم. (۱۳۹۰). بررسی استراتژی فعال بازاریابی بر عملکرد شرکت در دوران رکود اقتصادی. پایان نامه منتشر نشده کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت، گروه مدیریت اجرایی.
علامه, سیدمحسن و نکته دان, ایمانه. (۱۳۸۹). بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری(مطالعه موردی هتل های چهار و پنج ستاره اصفهان). مدیریت بازرگانی, ۲(۵), ۱۲۴-۱۰۹٫
غنضفری, محمد. (۱۳۸۷). بازاریابی در دوران رکود. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت بازرگانی، تهران: سالن همایش های رازی، وزارت بازرگانی سازمان توسعه و تجارت ایران.
قدسی پور, سید حسن. (۱۳۸۷). مباحثی در تصمیم گیری چند معیاره (جلد پنجم ). تهران: انتشارات دانشگاه امیرکبیر.
قره چه, منیژه و دابوییان , منیره. (۱۳۹۰). وفاداری کارکنان در تعامل با وفاداری مشتریان صنایع خدماتی. دو فصلنامه علمی-پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین, سال اول(۳), ص. ۴۶-۲۷٫
کاتلر, فیلیپ و کسلیون, جان. (۲۰۰۹). بی نظمی در بازاریابی: مدیریت و بازاریابی در عصر آشفتگی. ترجمه شهناز نایب زاده و کامبیز حیدرزاده .تهران: سیته .
گری, آرمسترانگ وکاتلر. فیلیپ. (۱۳۹۱). دسترسی سریع به اصول بازارایابی ترجمه محمدرضا سعدی و عباس صالح اردستانی. تهران: اتحاد.
امین بختی, مجتبی و زرگر, سید علی اکیر. (۱۳۹۰). آسیب شناسی، بنگاههای کوچک ومتوسط و بیان راهبردهای عملی برای حمایت از آن ها. فرایند مدیریت و توسعه، شماره ۷۸، ۳۵-۱۵٫
شاه طهماسبی, محمدجواد; جوادیان, اسماعیل و نیکبخت, مجید; (۱۳۹۱). بررسی نقش اعطای تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط صنعتی در ایجاد اشتغال (مورد مطالعه: کارگاههای صنعتی شهر تهران). فصلنامه علوم اقتصادی، شماره ۱، ۵۶-۳۱٫
مرادی, فریبا. (۱۳۹۰). نگاهی جامع به مدیریت استراتژیک:تاریخچه، مدل ها، ابزارها، مکاتب، رویکردها و مفاهیم نوین و نیز اصطلاحات و واژه های رایج. تهران: سازمان مدیریت صنعتی.
حسینی, مریم; سید محمود, نکوئی زاده و مخزن قدیمی, مریم(۱۳۹۰). تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود. چشم انداز مدیریت بازرگانی, ۳۹, ۱۳۹-۱۱۷٫
مشهدی رجبی . (۱۳۸۶). رکود پشت درب های اقتصاد بزرگ ، بررسی تاریخ رکو د اقتصادی در امریکا، دنیای اقتصاد ، ۲۳۴۹، ۹٫
مصلی نژاد , عباس. (۱۳۸۸). فرایند سیاست گذاری اقتصادی در شرایط رکود در امریکا ۲۰۰۹-۲۰۰۷٫ فصلنامه سیاست دانشکده حقوق و علوم وسیاسی دانشگاه تهران(۱۲).
معصوم زاده زواره , ابوالفضل. (۱۳۹۰). استراتژی های موثر بازرگانی در بحران های اقتصادی. بررسی های بازرگانی، شماره ۵۱، ۵۹-۴۰٫
مهرگان , محمد رضا. (۱۳۸۳). پژوهش عملیاتی پیشرفته، انتشارات کتاب دانشگاهی، چاپ اول.
نجفی , اسدالله. (۱۳۸۹). بکارگیر فرایند تحلیل شبکه ای ANP در تحلیل چالش ها ساختاری و محیط اجرایی سازمان در مدیریت پروژه ها. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید, شماره ۱(جلد ۲۱), ۲۸-۷٫
نخعی کمال آبادی , عیسی و باقری , نخعی کمال آبادی. (۱۳۸۷). ارائه یک مدل تصمیم گیری برون سپاری فعالیت های تولیدی به کمک تکنیک ANP و DEMATEL در محیط فازی. مجله مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, سال ۳(شماره ۵), ص. ۴۶-۲۷٫
واکر , آورویل سی ; هارپر دابلیو , بوید; مالینز , جان و لرش, ژان کلود (۱۳۸۳). استراتژی بازاریابی با رویکرد تصمیم محور. (س. م. اعرابی , & د. ایزدی , مترجم) تهران: دفتر پژوهش های فرهنگی.
هاشمخانی , سرفراز. (۱۳۹۰). ارزیابی عملکرد دانشگاههای غیرانتفاعی بر مبنای کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه، پایان نامه کارشناسی ارشد منتشرنشده مهندسی صنایع، دانشگاه شمال، گرایش مدیریت سیستم و بهروه وری .
یونیدو. (۲۰۰۳). استراتژی افزایش مشارکت موثر و رقابتی بخش صنایع کوچک و متوسط در اقتصاد و صنعت جمهوری اسلامی ایران. (مترجمان عبدالرضا شقاقی و مسعود شفیعی)، چاپ اول، تهران: موسسه فرهنگی رسا، ۱۲۶.
منابع لاتین
Ahmed, M. U. (2014). Impact of operational and marketing capabilities on firm performance: Evidence from economic growth and downturns. Int. J. Production Economics, 18(3), 181–۱۸۲٫
Ang, S., Leong, S., & Kotler, P. (2000). The Asian Apocalypse: Crisis Marketing for Consumers and Businesses. Long Range Planning, 33, pp. 119-97.
Balgobin, R. P. (2001). Stages in The Turnaround Process: The Case of IBM UK. European Management Journal Vol.19, No.3,pp.301-316.
Barker, V. &. (2002). Linking top manager attribution to strategic reorientation in declining firms attempting Turnaround. Journal of Business Research, 55, 963-979.
Barker, V., & Mone, M. (1994). Retrenchment: Cause of turnaround or consequence of decline? Strategic Management Journal, 15(5), 395-405.
Bojadziev, G., & Bojadziev, M. (2007). Fuzzy Logic for Business, Finance, and Management Advances in British Columbia Institute of Technology. Canada: 2nd Edition.
Boyne, B. (2004). ‘3Rs’ Strategy for Public Service Turnaround: Retrenchment, Repositioning and Reorganization. Public Money & Management, 24(2), 97.
brandes, o., & brege, s. (1993). strategic turnaround and top managment involvement : the case of ASEA and ABB. blackwell business, 91-114.
Bridson, R. (n.d.). 40 Tips to Survive a Recession, Recession Marketing Strategy available from: http://www.spokanehowsbusiness.com/jobarticles/111501.html./[4/20/2009]. ۲۰۰۹.
Bruch, H., & Sattelberger, T. (2001). Lufthanasa s transformation marathon: Process of liberating and focusing change energy. Human Resource managemement, 40(3), 249.
منابع تحقیقاتی برای نگارش مقاله شناسایی-و-رتبه-بندی-استراتژی-های-بازاریابی-شرکت-های-کوچک-ومتوسط-به-منظور-بقا-در-شرایط-رکود-اقتصادی-به-روش-FANP- فایل ۵۸ - منابع مورد نیاز برای پایان نامه : دانلود پژوهش های پیشین