ـ قره چه،منیژه،ابوالفضلی،ابوالفضل،”بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل راهبردی داخلی برای کسب مزیت رقابتی “پیام مدیریت،1386،شماره 25،ص33-65.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
ـ قلیچ لی ، بهروز ، هجاری ، زیاالدین ، رحمان پور ، لقمان ، حبیب اله وردی ، یزدانی ، سودابه ، ” طراحی مدل اندازه گیری و گزارش دهی سرمایه فکری ” ، چشم انداز مدیریت ، 1388 ، شماره 32 ، ص 133.
ـ قلیچ لی ، بهروز ، مشبکی ، اصغر ، ” نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری سازمان ” فصلنامه دانش مدیریت ، 1385 ، شماره 75 ، ص 125-147.
– قلیچ لی،بهروز،حسینی،حمید،مشبکی،اصغر،”نقش سرمایه فکری در ایجاد مزیت رقابتی”رفتار دانشور،1386،شماره 32 ص109-124.
ـ کاتلر ، فیلیپ ، ( 1385 ) ، ” مدیریت بازاریابی ، تجزیه و تحلیل ، برنامه ریزی ، اجرا و کنترل “، ترجمه بهمن فروزنده ، اصفهان ، نشر آموخته.
ـ کاتلر ، فیلیپ ، ( 1382 ، مدیریت بازاریابی ، تجزیه و تحلیل ، برنامه ریزی ، اجرا و کنترل ، ترجمه بهمن فروزنده ، تهران : نشر آتروپات.
ـ قلی پور ، رحمت الله ، مدهوشی ، مهرداد ، جعفریان ، وحید ، ” تحلیل رابطه و تاثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی ” ، فرهنگ مدیریت ، 1387 ، شماره 17 ، ص 111-130.
-کاظمی ، مصطفی ، مهارتی ، یعقوب ، ” سنجش میزان کارآفرینی مدیران صنعت ، مطالعه موردی : استان خراسان ” ، مجله دانش و توسعه ، 1386 ، شماره 20 ، ص 167-182.
ـ کیاکجوری ، کریم ، رودگر نژاد ، فروغ ، ” کارآفرینی استراتژیک : مفاهیم و ضرورت وجودی ” ، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک .
ـ کیگان ، وارن ، ( 1380 ) ، مدیریت بازاریابی جهانی ، ترجمه عبدالحمید ابراهیمی ، تهران : دفتر پژوهش های فرهنگی .
ـ گرجی ، محمد باقر ، سمیعی ، روح اله ، ” بررسی رابطه میان واگذاری فعالیت های دولتی و توسعه بستر کارآفرینی سازمانی ” ، فرهنگ مدیریت ، 1387، شماره 18 ، ص95-121.
-موون،جان سی، اس مینور، میشل، (1390)،” رفتار مصرف کننده ” ، تهران، انتشارات اتحاد-آیلار،چاپ سوم.
ـ مدبرنیا ، یاسمن ، 1386، ” بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل استراتژیک داخلی برای کسب مزیت رقابتی در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار ” ، رساله کارشناسی ارشد ، دانشگاه آزاد اسلامی رشت.
ـ مشدئی ، علی ، تقوی ، زهرا ، ” نوآوری باز مهمترین مزیت رقابتی شرکت ها در بازار ” ، دهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران ، 1389 .
-معصومی ، عذرا ، ” بررسی تاثیر سرمایه انسانی بر رقابت پذیر شدن بانک ( مطالعه موردی بانک کشاورزی استان گلستان) ” ، اسلام و پژوهش های مدیریتی ، 1390 ، شماره 2 ، ص 156-127.
ـ مقیمی، سید محمد، رمضان، مجید، (1390 )،”پژوهشنامه مدیریت”، چاپ اول، تهران، انتشارات راه دان.
ـ مومنی ، علی ، حاجی پور ، بهمن ، ” بازشناسی رویکرد منبع محور نسبت به منابع سازمان و مزیت رقابتی پایدار ، مورد مطالعه : شرکت تولیدی ساران ” ، اندیشه مدیریت ، 1388 ، شماره اول ، ص 77-102.
ـ مهدی نیای رودپشتی ، مریم ، 1386 ،” جایگاه ابعاد مزیت رقابتی و تاثیر آن بر میزان صادرات شرکت های تولید کننده لوازم خانگی ” ، رشت : دانشگاه آزاد اسلامی ، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.
ـ نوری ، پیمان ، محمودی ، محمد ، کلایی ، کاظم ،” سنجش مدل های کمی ارزیابی سرمایه فکری با بهره گرفتن از متغیرهای مالی ” ، مجله حسابداری مدیریت ،1389، شماره پنجم ، ص 31-43.
ـ نیک بخش ، پیام ، ” تبیین عملکرد صادراتی شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران در قالب یک مدل علی ” ، دانشگاه پیام نور ، 1391.
ـ هریسون ، جفری راست ، کارن اچ ، ( 1390 ) ، مبانی مدیریت استراتژیک ، ترجمه سید محمد اعرابی ، محمد رسول الماسی فرد ، تهران : نشر ممکامه..
ـ هومن، حیدر علی، (1388)، «مدلیابی معادلات ساختاری با کاربرد نرمافزار لیزرل»، تهران، انتشارات سمت، چاپ سوّم.
ـ یوسفی، گلاویژ،(1390)،” بررسی رایطه سرمایه فکری با بازارگرایی در صنعت بیمه ایران “، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد سنندج.
– Ahmadi,f,Parvizi,b,Meyhami,b,Ziaee,m,2012.intellectual capital accounting and its role in creating competitive advantage at the universities: interdisciplinary journal of contemporary research business.vol4.no1.pp894-912.
– Barney , J.1991.Firm resourses and sustained competitive advantage: journal of management.vol 17.pp 99-120.
– Batanieh,M,T,Alzoabi,m,2011.the effect of intellectual capital on organizational competitive advantage: Jordanian commercial banks ( irbid district ) an empirical study: international bulletin of business administration.ISSN: 1451-243XIssue 10.pp15-24.
– Blackman,A,Hurd,T,Timo,N.Entrepreneurs : more Honest than we tink ? a preliminary investigation into the characteristics and values of owner – managers.griffith university,gold coast.
– Bontis,n.1998,intellectual capital: an exploratory study that develops measures and models: management decision .36/2.pp63-76.
– Bontis,N,Chua chong keow,W,Richardson,S.2000.Intellectual capital and business performance in Malaysian industries: journal of intellectual capital.p5.
– Bontis, N, Kristandl, G. ( 2007 ), Constructing a definition for intangibles using the resourece based view of the firm:Management Decision , Vol.45 .pp 1510-1524.
– Bontis,N, Cabrita,M, 2008,”Intellectual capital and business performance in the Portuguese banking industry”, Int. j. technology management,vol.43,nos.1-3,pp 212-237.
– Botten , N , Mc manas , H , 1999 , Competetive stratrgies for service organization , manmillan press .
– Brringer ,B,R,Bluedorn,A,C,(1999),The realationship between corporate entrepreneurship and strategic management ,strategic management journal ,vol.60.pp 421-444.
– Calcagno , M.1996. The evaluation of the competitive advantage concept in strategic .Department of management and business administration ca foscari university , venezia.
– Chen,y,2007.the positive effect of green intellectual capital on competitive advantages of firms: journal of business ethics.DOI 10.1007/s10551-006-9349-1.pp 271-286.
– Chen,y,s,2008.the positive effect of green intellectual capital on competitive advantage of firms.journal of business ethics,vol77,pages:271-286.
– Detoni ,A , Tonchia , S.2003.Strategic planning and firms competencies: international journal of operations & production management.vol 23.pp 947-976.
– Ergun,E.2004.Connecting the link between corporate entrepreneurship and innovative perforamance .global business and technology Association annual conference proceeding book,pp259-265.
– Goyal , S , Pitt , m.Determining the role of innovation management in facilities management.pp 1-13.
– Hansemark,o.c,(1998).The effects of an entrepreneurship programme on need for achievement and locus of control of reinforcement , inte of entrepreneurial behavior & research , vol .4 ,pp 28-50.
– Hill , Charles W.L.,Gareth,R,1998,Strategic management theory, Houghton Mifflin com, 2st edition ,USA,pp,105-127.
– Iraland,r,Hitt,m,Sirmon,d.A model of strategic entrepreneurship : the construct and its dimensions.journal of management 2003,29(6),pp963-989.
– Ketchen,D,J,Iraland,R,D,Snow,CH,C,(2007).Startegic entrepreneurship ,collaborative innovation , and wealth creation.strategic entrepreneurship journal ,pp371-385,DOI :10.1002/sej.20.
– Kim , K,Jeon,B,Jung,H,Lu,W,Jones,J.2011. Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage , marketing strategy , and corporate image: journal of business research.vol 64.pp 1207-1211.
– Lee,y,Wang,g,chang,l,2011.the influence of intellectual capital and marketing innovation strategies upon marketing performance : taking Taiwan –listed life insurance firms as an example: African journal of business management.vol 5.pp 9240-9248.
– Lee,T,Chu,W,2011,”Entrepreneurial orientation and competitive advantage: the mediation of resource value and rareness”, African journal of business management vol.5(33),pp 12797-12809.
-Li,s,Bhanu,R,Nathan,T.S,Ragu,s,Subba,R.2006.the important of supply chain management practice on comprtitive.the international journal of management scince,vol34,pages:107-124.
– Li,ling,Zhao,X,2006.Enhancing competitive edge through knowledge management in implementing ERP systems.systems research and behavioral scince.vol23,pages:129-140.
– Li,J.S,Hsieh,C,2010.A research in relating entrepreneurship ,marketing capability ,innovative capability and sustainedcompetitive advantage.journal of business &Economics research,vol 8,pages:109-120.
– Liu,H,Hou,J,Yang,P,Ding,X,2011,” Entrepreneurial orientation, organizational capability, and competitive advantage in emerging economics: evidence from china”, African journal of business management, vol. 5(10) ,pp 3891-3901.