۵-۳-۲- پیشنهادهایی برای پژوهشهای آتی
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
با توجه بهاهمیت و گستردگی موضوع مورد بحث، هنوز جای کار بسیاری در این زمینه وجود دارد. در این بخش، چند زمینه کاری برای پژوهشهای آینده و افراد علاقمند به پژوهش در این ارتباط، معرفی می شود.
مطالعه تطبیقی مدیریت و بهرهگیری از نوسانات و انحرافها در تکنولوژیهای پیشرفته با تاکید بر درک مشتری از برند.
شناسایی ارتباط بین سرمایه گذاری در سیستمهای حمل و نقل و کارایی عملیاتی در ارتباطات یکپارچه بازاریابی.
۵-۴ محدودیتهای پژوهش
۵-۴-۱ محدودیتهای در اختیار پژوهشگر
– کمبود پژوهشهای داخلی و خارجی برای امکان مقایسه با یافته ها که از طریق ترجمه مقالات چاپ شده که کمیدر این زمینه مرتبط بودند، اطلاعات لازم جمعآوری شد.
– اول اینکه متغیرهای مستقل این تحقیق بخشی از عوامل ارتباطی یکپارچه بازاریابی و تکنولوژیهای پیشرفته به همراه درک مشتری از برند را را تشریح می کنند. در حالی که متغیرهای دیگری مانند نوآوری در استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته نیز می تواند در این مدل تأثیرگذار باشند.
– و محدودیت دیگر در اختیار پژوهشگر گسترهی محدوده جغرافیایی و دسترسی مشکل به برخی از افراد نمونه آماری است.
۵-۴-۲ محدودیتهای خارج از اختیار پژوهشگر
اندازه نمونه اگرچه برای پژوهش در مراحل اولیه مناسب بود، اما به منظور بررسی بیشتر اعتبار مقیاس اندازه گیری نمونههای بیشتر ضرورت دارد.
جبهه گرفتن برخی از پاسخ دهندگان به سؤالات، زیرا آنها فکر میکردند که این پرسشنامه ها را رئیس سازمان توزیع کرده و از پاسخ دادن امتناع میکردند. باید برای هر فرد به جداگانه توضیح میدادیم که این پرسشنامه صرفا جهت انجام پایان نامه است.
همکاری ضعیف برخی از مدیران و کارکنان سطوح م-ختلف با پژوهشگر در ارائه اطلاعات.
منابع و مأخذ
منابع فارسی
اسماعیل پور، حسن(۱۳۸۴)، مبانی مدیریت بازاریابی، نشر نگاه دانش، چاپ اول.
امینی، رضا(۱۳۸۷ ) روابط عمومی انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی
ایراندوست، پویا(۱۳۸۴)، برسری میزان اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی خدمات نوین بانک ملت
بصیریان راد، محمد(۱۳۸۱)، روابط عمومی توانمندسازی و مدیریت
پارسا فرد، محمدرضا(۱۳۸۹)، بررسی رابطه اجرای ارتباطات یکپارچه بازاریابی با عملکرد بازار ( مورد پژوهی: بانک ملت). پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
جوهری، الهام(۱۳۸۸)، بررسی مقایسهای تاثیر ارتباطات بازاریابی کنترل شده و کنترل نشده بر ارزیابی مصرف کنندگان از شرکتهای خدماتی(استفاده کنندگان از سیم کارتهای اعتباری سازمان ایرانسل در شهر تهران)، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا(س)
حبیبی، سید ابوالفضل(۱۳۸۶)، روابط عمومی، تاریخچه، اصول، مفاهیم و کاربرد
حسنزاده، علیرضا و حسن زاده، نصراله (۱۳۸۷). مقدمهای بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی، انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ اول.
حیدرزاده، کامبیز( )؛ بررسی تاثیر اعتبار بر وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری، نشریه پژوهشهای مدیریت.
دانکن، تام(۱۳۸۵)، ارتباطات یکپارچه بازاریابی،استفاده از تبلیغات و فعالیتهای پیشبردی برای ایجاد برند تجاری، مترجم:بهرام رضا زاده و کیاون قاسمبگلو، نشر فرا رنگ آریا، چاپ اول.
دستوریان، بنفشه(۱۳۸۹)، تدوین و چارچوبی برای برنامهریزی سیستمهای اطلاعاتی راهبردی جهت هدایت شرکتهای ارائه کننده راهکارهای نرم افزاری. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهرا(س).
رستمی، مسعود( ۱۳۹۳) بررسی تاثیرارتباطات یکپارچه بازاریابی در تقویت روند بانک ها
روستا، ونوس، ابراهیمی() مدیریت و بازاریابی ، انتشارات سمت، تهران، چاپ پانزدهم
سلطانی فر، محمد(۱۳۸۹)، روابط عمومی الکترونیک در فضای سایبر، تهران شرکت روابط عمومی و تبلیغات هفت تبلیغ
شاه محمدی (۱۳۹۰)، سنجش میزان توجه مردم، تبلیغات
فدایی مرکیه، وحید(۱۳۹۳)، نقش روابط عمومی در بانک ها و تاثیرات آن بر مشتریان .
فرهنگی، ا.(۱۳۷۵)، سمینار روابط عمومیها در قرن۲۱، نیمه اول خردادماه ۱۳۷۵، دانشکده ی مدیریت.
قوچانی، فرج(۱۳۹۲)، بررسی تاثیر انواع تبلیغات رسانه ای به عنوان یکی از استراتژیهای بازاریابی در رفتار خریداران.
قویدل، سهیل( ) تایید اعتبار برند وفاداری مشتریان
محمد(۱۳۸۸)، توسعه یکپارچه بازاریابی برای فروشگاههای زنجیرهای ایران، رساله دکتری، دانشگاه شهید بهشتی.
محمدیان، محمود و منتی، حسین(۱۳۸۶)، پیشبردهای فروش از دیدگاه بازاریابی، نشر ترمه، چاپ اول.
وفایی، حسین (۱۳۸۲)، روابط عمومی در نظامهای باز و بسته، فصلنامه کارمند و روابط عملی
هگی پرویز، (۱۳۹۱)مدیریت فروش و فروش حضوری با نگرش بازار ایران، نشر رسا.
یحیایی ایله ای ،احمد(۱۳۹۱)، مرزهای جامعه شناسی و تبلیغات،
یواکیمزتالر،ا(۱۳۸۷)، پنهان پیدا: شناسایی و اجرای استراتژیهای رشد آینده کسب و ترجمهی عطیه بطحایی، تهران، انتشارات رهیافتی
منابع لاتین
Moffat, J., & Luck, E. (2009). Integrated marking commuwication: Has Anything Really Changed? A New Perspective on an Old Definition. Marketing Communication, 15, 311-325.
Nalka, C. (2009). Flexible Models of Integrated Marketing Communication Effects. A Thesis Submitted to Mcgill University in Partial Fulfillment of the Requirements of, The Degree of Doctor of Philosophy .
Reid, M., Luxton, S., & Mavondo, F. (2005). The Relationship between
Integrated Marketing Communication Market Orientation, and Brand rientation. Advertising, 34, 11-15.
Reid, M. (2002). Building Strong Brands Throughthe Management of
Integrated Marketing Communications.Wine Marketing International, 14, 1.
Reid, M. (2005). Performance Auditing of Integrated Marketing Communication Integrated marking commuwication Actions and Outcomes. Journal of Advertising, 34, 1.
Baker, T.L., Hunt, J.B. and Scribner, L.L. (2002). The Effect of Introduction a New Brand on Consumer Perceptions of Current brand similarity: The Roles of Product Knowledge and Involvement. Journal of Marketing Theory & Practice, 13 (4), 34-45.
Bates, C., Smith, K. (2005). Brand valuation: the seven components of brand
strength. Wan Chai, Hong Kong, MA: Pearson.
Batra, R., Homer, M. (2004). The situational impact of brand image beliefs.
Journal of Consumer Psychology. 14 (3), 318‐۳۳۰.