فهرست جداول
جدول۲-۱- برخی از مارک های تجاری برتر و با ارزش جهانی…………………………………………………………..۶۶
جدول۳ -۱ – تقسیم بندی متغیرهای مرتبط با شرکت در انتخاب استراتژی های ورود به بازار بین المللی…۷۴
جدول ۳-۲ – دستهبندی سؤالات………………………………………………………………………………………………………۷۶
جدول ۳-۳- مقادیر آلفای کرونباخ به تفکیک هر یک از مؤلفه ها…………………………………………………………۷۹
جدول ۴-۱- توزیع فراوانی بر حسب جنسیت……. …………………………………………………………………….. ۸۹
جدول ۴-۲ -تفکیک نمونه آماری بر حسب سن…………………………………………………………………………..۹۰
جدول ۴-۳- تفکیک نمونه اماری بر حسب تحصیلات…………………………………………………………………..۹۱
جدول ۴-۴ – تفکیک نمونه اماری بر حسب سنوات خدمت………………………………………………………….. ۹۲
جدول ۴-۵ – یافته های توصیفی پژوهش…………………………………………………………………………………..۹۳
جدول۴ -۶ – آزمون کلموگروف – اسمیرنوف متغیرهای پژوهش…………………………………………………….۹۷
جدول ۴-۹ – نتایج آزمون همبستگی…………………………………………………………………………………………۹۹
جدول ۴-۱۰- نام و نماد متغیرهای مدل ساختاری …………………………………………………………………………..۱۰۱
جدول۴ -۱۱- شاخص های برازش مدل ساختاری مبتنی بر فرضیات پژوهش …………………………………….۱۰۲
جدول ۴-۱۲- شاخص های برازش مدل ساختار نهایی مبتنی بر فرضیات پژوهش ……………………………….۱۰۵
جدول ۴-۱۳- وزن رگرسیونی متغیرهای اثر گذار بر متغیرهای اثر پذیر ………………………………………………۱۰۶
جدول ۴-۱۴- بررسی نرمال بودن متغیرهای موجود در مدل ……………………………………………………………..۱۰۷
جدول ۴- ۱۵ – آزمون فرضیات پژوهش …………………………………………………………………………………….۱۰۸
فهرست اشکال
شکل ۲-۱ – چهار نوع استراتژی موجود………………………………………………………………………………..۴۱
فهرست نمودارها
نمودار (۱- ۱ )………………………………………………………………………………………………………………………………..۹
نمودار (۲- ۱ ) مراحل توسعه استراتژی ورود به بازارهای بین المللی………………………………………………….۲۸
نمودار( ۲-۲ ) سیکل عمر کالا…………………………………………………………………………………………………………۳۰
نمودار (۲-۳) روش های طبقه بندی تبلیغات آژانس های تبلیغاتی………… ……………………………………………۳۴
نمودار( ۲-۴) عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ…………………………………………….. ………………………………………….۴۸
نمودار(۲ – ۵) چرخه تحقیق و توسعه……….. …………………………………………………………………………………..۵۸
نمودار( ۴-۱ )تفکیک نمونه آماری بر اساس جنسیت………… ……………………………………………………….۸۹
نمودار( ۴-۲) تفکیک نمونه آماری بر اساس سن…………………………………………………………………………۹۰
نمودار (۴-۳) تفکیک نمونه آماری بر اساس تحصیلات……………….. ……………………………………………..۹۱